Обявление относно подбор на персонал за ДНЕВЕН ЦЕНТЪР ЗА ДЕЦА С УВРЕЖДАНИЯ от 0-3г. в рамките на Комплекс за интегрирани здравно-социални услуги - Пазарджик, проект „Светулка”
2201
ОБ Я В Л Е Н И Е
Oбщина Пазарджик в качеството си на бенефициент по договор за безвъзмездна финансова помощ № BG051PO001-5.2.15-0004-C0001 проект „Светулка” ще осъществи подбор на персонал за ДНЕВЕН ЦЕНТЪР ЗА ДЕЦА С УВРЕЖДАНИЯ от 0-3г. в рамките на Комплекс за интегрирани здравно-социални услуги - Пазарджик, за следните позиции:
1. РЕХАБИЛИТАТОР – 1;
2. МЕДИЦИНСКА СЕСТРА – 1;
3. ПЕДАГОГ – 1;
4. ЛОГОПЕД – 1
Минимални изисквания за заемане на длъжностите:
Кандидатите да са в работоспособна възраст и да не са придобили право на пенсия по възраст или стаж. Изискванията за всяка позиция са описани в допълнително приложение.
Срок за подаване на документи: 10.06.2015г – 17:00 часа.
Телефон за справки: 034 / 402 356 Ръководител проект, 034/402 241 Координатор проект.
РЕД ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА
1. Необходимите документи, които кандидатите следва да представят за участие в подбора, са:
- Писмено заявление за кандидатстване – по образец.
- CV - свободен текст .
- Копие от документи за придобита образователна степен, допълнителни квалификации.
- Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудова книжка).
- Ксерокопие на документ за самоличност, заверен с «вярно с оригинала».
2. Документите следва да се подават лично или чрез пълномощник, или по куриер /валидна е датата на получаване/ в Информационен център на община Пазарджик – гише “Деловодство”, за проект ”Светулка” в срок до 17:00 часа на 10.06.2015г., за процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Шанс за щастливо бъдеще”, бюджетна линия BG051РО001-5.2.15.
3. Всяко постъпило заявление за участие в подбора в рамките на обявения срок се разглежда от комисия, определена със заповед на Кмета на община Пазарджик.
4.Подборът протича в два етапа:
- Проверка за съответствието на представените документи с обявените изисквания;
- Интервю след проверката на съответствията на представените документи.
До по – нататъшно участие в процедурата за подбор не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията.
Списък на допуснатите до събеседване кандидати да бъде изнесен на Информационното табло и интернет страницата на Община Пазарджик до 17:00 часа на 12.06.2014 година.
Събеседването да се проведе на 17.06.2015 година от 14:00 часа в зала «Архитектурен съвет» на Община Пазарджик.
Събеседването се провежда от комисията по т. 3 и има за цел да се установи в каква степен всеки кандидат притежава професионалните и делови качества и мотивация, необходими за изпълнението на длъжността.
Протоколът с класирането на кандидатите да бъде изнесен до 17:00 часа на 19.06.2015 година.
Кметът на община Пазарджик сключва трудов договор с класираните кандидати със срок: до приключване реализацията на Проект ”Светулка”.
ДНЕВЕН ЦЕНТЪР ЗА ДЕЦА С УВРЕЖДАНИЯ ОТ 0 ДО 3 ГОДИНИ |
|||||
№ |
Позиция |
Брой свободни места |
Изисквания |
Предимство е: |
Задължения |
1 |
МЕДИЦИНСКА СЕСТРА |
1 |
медицинско образование - висше специалист
Опит в работа с деца от 0 до 3 години, в това число с деца с увреждания от 0 до 3 години.
Притежава умения за работа в екип
Компютърна грамотност. |
Придобита втора специалност и или завършено следдипломно обучение за професионална квалификация Завършени курсове на обучение за работа с деца в ранна детска възраст.
|
Основното задължение е грижа за опазване живота и здравето на децата.
Следи здравословното състояние на децата и при възникнал здравословен проблем уведомява лекуващия лекар и родителите. Подпомага и ръководи родителите в обгрижването на децата с увреждания. Изпълнява назначената терапия.
Извършва антропометрия, термометрия. Приема и разпределя храната.
Участва, ръководи и контролира храненето на децата, извършването на тоалет, възпитание, закаляване, разходка на детето.
Контролира режимните моменти - сън, бодърстване, разходка.
Под методическото ръководство на психолога и педагога участва в осъществяването на всички мероприятия, залегнали в индивидуалните планове на всяко дете.
Съвместно с мултидисциплинарния екип участва в изготвянето на оценката на потребностите и индивидуалния план на потребителите. |
2. |
РЕХАБИЛИТАТОР |
1 |
Полувисше медицинско образование.
Професионален опит – 3г. трудов стаж.
Притежава умения за работа в екип. |
Опит в работа с деца от 0 до 3 г., в това число и деца с увреждания от 0 до 3 години, и техните семейства. Придобита втора специалност и/или завършено следдипломно обучение за професионална квалификация Умения за работа по методите на терапия по Войта и Бобат. Работа в медико-социалната сфера. Компютърна грамотност. Завършени курсове на обучение за работа с деца в ранна детска възраст.
|
Провежда лечебна физкултура и масаж на деца, нуждаещи се от такава, назначени от физиотерапевт и от педиатър.
Съвместно с лекаря участва в назначаването на закалителни процедури и ги провежда.
Следи за адекватната реакция на децата. Докладва за евентуални промени в рехабилитационните комплекси.
Изготвя комплекс от физически упражнения, провежда ги и следи за тяхното точно и пълно изпълнение.
Дава указания за продължаване на физиотерапевтичните процедури от родителите. Провежда по предписаните му процедури различни видове масаж.
Работи с децата с малформации по указания на педиатър.
Поддържа и повишава своята квалификация чрез участие в курсове по новости във физиотерапията и рехабилитацията. Съвместно с мултидисциплинарния екип участва в изготвянето на оценката на потребностите и индивидуалния план на потребителите. |
3. |
ЛОГОПЕД |
1 |
Висше логопедично образование, магистър.
Специализация за работа в детска възраст.
Професионален опит -минимум 4 години трудов стаж при работа с деца от 0 до 3 години, в това число и деца с увреждания от 0 до 3 години. И техните семейства.
Компютърна грамотност.
Притежава умения за работа в екип. |
Работа в медико-социалната сфера.
Завършени курсове на обучение за работа с деца в ранна детска възраст.
|
Извършва оценка, диагностика и терапия на комуникативните нарушения.
Изработва обобщени оценки за комуникативния статус и подготвя подходяща и ясна програма за логопедично въздействие.
Прилага терапевтични методи при деца с нарушено хранене.
Грижи се за оборудването на логопедичния кабинет според най-новите и алтернативни методи на терапия.
Съвместно с мултидисциплинарния екип участва в изготвянето на оценката на потребностите и индивидуалния план на потребителите.
Изготвя и спазва график за работа според нуждите на децата.
Подпомага децата за изграждане на самостоятелност.
Участва в обучения и супервизии за персонала. |
4. |
ПЕДАГОГ |
1 |
Педагогическо образование.
Компютърна грамотност.
Притежава умения за работа в екип. |
|
Съвместно с организатор социална част, психолога, логопеда, лекаря, рехабилитатора и други специалисти /физиотерапевт, невролог/ участва в изготвянето на оценката на потребностите и индивидуалния план за предоставяне на услуга за всеки от потребителите на ДЦДУ, като се фокусира върху образователните потребности и специфика.
Организира и провежда груповата работа, както и провежда индивидуалните сеанси по интензивно общуване.
Подпомага психолога и логопеда в ДЦДУ.
Участва в обучения и супервизии за персонала. |