Електронна услуга за държавни институции и общини

назад

Във връзка с прилагане на разпоредбите на чл. 87, ал. 10  и ал.11 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс относно предоставяне на информация за наличие или липса на задължения на лица, участващи в процедура по обявени обществени поръчки, е въведена услуга по електронно предоставяне на тази информация. Предназначена е само за държавни институции и общини.

Електронните справки са безплатни и се получават след регистрация на оторизираните от съответната администрация лица на сайта на Община Пазарджик.

Регистрацията ще се потвърждава след получаване на документи (заповед, пълномощно), удостоверяващи наличието на необходимите права и пълномощия за извършване на справки и изпратени на е-mail:  [email protected] подписани с електронен подпис.

Приложението за достъп до електронната услуга предоставяна от Отдел „Местни данъци и такси“ в Община Пазарджик , се намира на следния адрес:

https://mun.uslugi.io/OnlineServicesWSClient

Потребителите се регистрират еднократно, като се ауторизират с техния квалифициран електронен подпис. При първоначална регистрация извежда съобщение:

Не е намерен потребител за подадения квалифициран електронен подпис (КЕП).

Ако желаете да изпратите заявка за регистриране на потребител в системата, може да го направите чрез натискане на бутона „ЗАЯВКА“

Чрез бутон „ЗАЯВКА“ се извършва регистрация и се извежда следното съобщение:

Успешно изпращане на заявка.След потвърждаването й, ще можете да достъпите системата.

След преглед на получените на е-mail: mdt_pz@pazardjik.bg документи заявката се потвърждава или отхвърля. Изпраща се отговор по електронна поща.

При потвърдена регистрация, потребителят използва дадените му функционалности чрез бутон „Справки“.

 

Генерираната справка има възможност да бъде отворена или запомнена в PDF формат.

 

В случай на промяна на статута на служителите, които притежават достъп до приложението, например прекратяване на правоотношение и др. или необходимост от замяна на предоставен достъп на служител, с друг такъв, се използват официалните начини за комуникация чрез писмено уведомяване до Началник отдел „Местни данъци и такси“ към община Пазарджик. При подновяване валидността на притежавания КЕП е необходимо да се подаде нова ЗАЯВКА.